![Kamil Drzyzga](/pliki/najlepsi/116.jpg)
Uczeń klasy matematyczno - fizycznej, szachista (posiadacz III kategorii...
Czytaj więcejREGULAMIN NABORU UCZESTNIKÓW PROJEKTU
Uczniowie klas II uczący się języka angielskiego i niemieckiego
Wy możecie stać się uczestnikami projektu, a dzięki niemu - rozwinąć swoje umiejętności językowe i informatyczne w bardzo atrakcyjnej formie, poznać rodzimych użytkowników języka, twórczo i efektywnie spędzić czas poza zajęciami dydaktycznymi z Waszymi nauczycielami i rówieśnikami.
Z a p r a s z a m y !!!
O udział w projekcie mogą ubiegać się uczniowie klas II o niskim statusie materialnym, którzy
Projekt skierowany jest do uczniów zamieszkałych poza Tarnobrzegiem, głównie z terenów wiejskich i miejsce zamieszkania stanowi główne kryterium rekrutacyjne.
Obok miejsca zamieszkania kryteriami naboru do projektu są także:
Każdemu z kryteriów przydzielona jest odpowiednia liczba punktów (różna w obu grupach) – w grupie I maksymalna liczba punktów wynosi: 26, w grupie II: 22 pkt.
Szczegółowa punktacja poszczególnych kryteriów:
Kandydaci do wzięcia udziału w projekcie pobierają z sekretariatu szkoły formularz zgłoszeniowy, wypełniają go i składają ponownie w sekretariacie szkoły w terminie – do 19 września br.
Do projektu zostanie zakwalifikowanych łącznie – 60 uczniów (od największej liczby punktów do najmniejszej): grupa I – 20 osób na zajęcia języka angielskiego ( 2 zespoły po 10 osób) i 10 osób na zajęcia języka niemieckiego (1 zespół); grupa II - 20 osób na zajęcia języka angielskiego ( 2 zespoły po 10 osób) i 10 osób na zajęcia języka niemieckiego (1 zespół).
Komisja rekrutacyjna po przeanalizowaniu wszystkich danych w formularzu ustali ostateczną listę uczestników projektu obu grup wraz z listą rezerwową.
Lista uczestników zostanie opublikowana na stronie internetowej szkoły oraz wywieszona na tablicy informacyjnej projektu (przy pokoju nauczycielskim) w dniu 24 września 2008r.
Odpowiedzialni za przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego:
Aktualna wersja naszej strony posiada wiele nowych, niezwykle przydatnych każdemu uczniowi funkcji. Jeśli chcesz, aby np. w menu wyświetlane były informacje dotyczące twojego planu lekcji i zastępstw dla twojej klasy na każdy kolejny dzień, to wypełnij poniższy formularz i naciśnij przycisk Zapisz. Jeżeli nie jesteś zainteresowany korzystaniem z tych funkcji, to naciśnij przycisk Anuluj.