Uczeń klasy matematyczno - fizycznej, webmaster szkolnej strony internetowej,...
Czytaj więcejTerminy rekrutacji
Szkoła prowadzi elektroniczny system rekrutacji do klas I
1. Od 13.05.2024 do 14.06.2024
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Kandydaci do szkół ponadpodstawowych objęci elektronicznym system rekrutacji powinni zostać zarejestrowani w systemie przez szkoły macierzyste. Po otrzymaniu od wychowawców loginów i haseł do swoich kont, powinni się zalogować, uzupełnić wszystkie wymagane dane, wydrukować pobrane z systemu podanie, a następnie przynieść je do szkoły ponadpodstawowej, którą wybrali jako szkołę pierwszego wyboru (podania muszą być podpisane przez uczniów oraz ich rodziców / prawnych opiekunów). W naszej szkole punkt rekrutacyjny mieści się w chwili obecnej w sekretariacie.
Kandydaci do szkół ponadpodstawowych spoza systemu rejestracji elektronicznej powinni zarejestrować się w systemie samodzielnie, uzupełnić wszystkie wymagane dane na swoim koncie, wydrukować pobrane z systemu podanie, a następnie przynieść je do szkoły ponadpodstawowej, którą wybrali jako szkołę pierwszego wyboru (podania muszą być podpisane przez uczniów oraz ich rodziców / prawnych opiekunów). W naszej szkole punkt rekrutacyjny mieści się w chwili obecnej w sekretariacie.
2. Od 21.06.2024 do 08.07.2024
Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenie o wynikach egzaminu po szkole podstawowej
3. do 09.07.2024
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
4. 16.07.2024
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
5. Od 16.07.2024 do 18.07.2024
Potwierdzenie przez kandydata woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu po szkole podstawowej, o ile nie zostały one już złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły.
6. 19.07.2024
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych
Kandydat ubiegający się o przyjęcie do naszej szkoły powinien złożyć:
- podanie wydrukowane w formie elektronicznej w internetowym systemie rekrutacyjnym. Absolwenci szkoły podstawowej spoza systemu rejestracji elektronicznej, dokonują logowania w szkole pierwszego wyboru: drukują podanie, które podpisują rodzice / prawni opiekunowie i składają je w szkole. Szkoła pierwszego wyboru wprowadza dane do Centralnej Bazy Danych;
- świadectwo ukończenia szkoły podstawowej;
- zaświadczenie o szczegółowych wynikach egzaminu po szkole podstawowej;
- dwa zdjęcia (podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem);
- kartę zdrowia wraz z numerem PESEL;
- ewentualne zaświadczenia z poradni specjalistycznej;