Szkolna Gazeta Internetowa Liceum Ogolnoksztalcacego im. Mikolaja Kopernika w Tarnobrzegu

Posteltonowe rozważania Wierzejskiego   

Dodano 2006-09-09, w dziale felietony - archiwum
Wielka gwiazda- Elton John

„E.J. cenię jako artystę, że nawet oglądałem jego koncert w telewizji. Ale że uważam go za człowieka głęboko nieszczęśliwego. Każdy normalny mężczyzna wie, że prawdziwe szczęście, to być dobrym i wiernym mężem, mieć dobrą i kochającą, wyrozumiałą żonę oraz mieć dobre i kochane dzieci. Szczęście jest w realizacji powołania rodzinnego i ojcowskiego (względnie matczynego). Natomiast kłamliwa propaganda o Polsce niesie się po świecie, że tu biją pederastów, że tu antysemici, że tu faszyści. I E. J. zaapelował „o nie dyskryminowanie” homoseksualistów. Tymczasem im tu lepiej jak gdzie indziej. Robią kariery, startują na posłów, biorą grubą kasę od Unii na walkę z urojoną „dyskryminacją”. Sir Elton pewnie tego nie wie i aż mało się nie popłakał nad losem „uciśnionych”.”

Powyższy cytat pochodzi z osobistego bloga posła na rząd RP Wojciecha Wierzejskiego (wiceprzewodniczący LPR) i jest on komentarzem do apelu piosenkarza Eltona Johna o tolerancję dla mniejszości seksualnych, który miał miejsce podczas niedawnego festiwalu Sopot 2006.

Wypowiedź ta wydała mi się na tyle absurdalna, że aż zabawna, więc postanowiłem z nią troszkę popolemizować.

Po pierwsze: zastanawia mnie, co spowodowało, że pan Wierzejski popadł w przekonanie, iż Elton John jest „głęboko nieszczęśliwy”. Wszak to znakomity muzyk, któremu nie brakuje ani sławy, ani pieniędzy, ani miłości, ani przyjaciół, ani niczego innego, co miałoby wpływ na jego szczęście (przynajmniej z tego, co przychodzi mi do głowy). No chyba, że pan poseł jest osobistym znajomym Eltona i wie o nim coś, co nie przeniknęło do prasy plotkarskiej…

Poseł Wierzejski

Czytamy dalej i wszystko staje się jasne. Wojciech Wierzejski patrzy na świat wyłącznie poprzez pryzmat swej osoby. Skoro JEGO uszczęśliwia tylko „realizacja powołania rodzinnego”, to cały świat musi też skakać z radości produkując kolejne dzieci. Pachnie mi to troszkę megalomanią... Jeżeli zatem my uznajemy Eltona Johna za „normalnego mężczyznę”, to musimy mieć świadomość, że według pana posła nie wygrzebie się on z depresji zanim nie rozwiedzie się z Davidem Furnishem i nie znajdzie sobie „dobrej, kochającej i wyrozumiałej żony”. Interesująca teoria.

Na tym nie koniec, bo nasz poseł, jak na prawdziwego fana teorii spiskowych przystało, mówi o „kłamliwej propagandzie”, która niesie po świecie, że Polska jest be. Zgodzę się z panem Wierzejskim w jednym – kłamstwem jest, że w Polsce biją „pederastów” (niewielka dygresja: termin „pederastia” odnosi się do specyficznego zjawiska kulturowego występującego w starożytnej Grecji i uważam, że nie powinien być nadużywany). Tak, to prawda. Nie robimy tego, bo rzucanie w nich kamieniami jest dużo łatwiejsze i skuteczniejsze, czego dowód mieliśmy podczas krakowskiego Marszu Tolerancji w 2004 roku. Faszystów nie ma? Ktoś przecież tymi kamieniami rzucać musiał. Co do antysemitów, to myślę, że nie powinien mieć co do tego wątpliwości regularny słuchacz Radia Maryja. Nieładnie być takim hipokrytą panie Wojtku, oj nieładnie…

Na deser pan poseł serwuje nam jakże zabawną opinię na temat sytuacji polskich homoseksualistów. Mówi, że jest im w Polsce dużo lepiej niż gdziekolwiek indziej, bo mają w tym pięknym kraju szanse na wspaniałe kariery (także polityczne). Na jego miejscu nie przesadzałbym jednak z tym „gdziekolwiek indziej”, bo nie sądzę, aby dało się wskazać wysoko cywilizowany kraj, w którym homoseksualiści nie mają ku temu sposobności.

Na zakończenie chciałbym dodać, że sir Elton z pewnością popłakałby się nad losem Polaków, gdyby wiedział, na jakim poziomie intelektualnym są tu czołowi politycy…

Oceń tekst
Średnia ocena: 0 /0 wszystkich

Komentarze [13]

~ABG
2006-12-08 23:18

To drugi temat, w którym zaczynasz bronić homoseksualistów. Masz jakiś problem z tym?
Proponuję jakiegoś specjalistę.
PS. Nie jestem zwolennikiem posła Wierzejskiego, na niego nigdy nie zagłosuję w wyborach.

~Brzydal
2006-11-22 14:28

Dobra… Wierzejski na wyżynach poziomu inteligencji z pewnością się nie znajduje. Nie pozwalałbym jednak żeby ktoś wyciągał wnioski typu : Ten kto nie przepada za homoseksualistami to… (i tu prosiłbym wstawiać wszelakie negatywne epitety).

Przyczepie się jeszcze do użycia słowa “faszyzm”. Według mnie tego słowa można używać jedynie w kontekście ideologii czasów Mussoliniego, generała Franco, ONR, OWP i innych.

Krakowski marsz tolerancji ? Musze przyznać, że jeżeli byłbym tam to zastanawiałbym się czy samemu nie chwycić przedmiotu nawet bardziej ciężkiego od kamienia. Żądają tolerancji a nie potrafią tolerować moich uczuć. Chyba coś tu jest nie w porządku, nie sądzisz ? Przypomne, że demonstrantom zabrakło w Krakowie chodników i zapomnieli dzięki komu dzisiaj nie obcują ze sobą w obozach.

KlaudiaK
2006-09-17 15:55

Pan poseł zyskał popularność i rozgłos. Słychać negatywy i pozytywy na jego temat ale nic nie pozostaje bez odpowiedzi. Być może jedno z jego założeń zostało osiągnięte.
Kolejne narzucanie własnego światopoglądu jest w tendencji wzrostowej.
„Każdy policjant poświadczy, że homoseksualiści to krąg niemal w stu procentach pokrywający się ze środowiskiem pedofilskim. To fakt, na który nie potrzeba żadnych badań.”
Absurdalność i niedorzeczność tego stwierdzenia jest jednoznaczna.
„Wojciech Wierzejski patrzy na świat wyłącznie poprzez pryzmat swej osoby.”
Zgadzam się Kuba z Tobą ale poza tym mam jeszcze wrażenie że poseł Wierzejski to człowiek, który boi się lub bałby się żyć spontanicznie lub tak jakby naprawdę tego chciał. Ciekawostką jest, że ludzie właśnie tak schematyczni, posiadają najwięcej pikantnych tajemnic dotyczących swego życia o ,których my dowiadujemy później lub wcale.

PS.Dla Ciebie Kuba plus. Uważam artykuł za ciekawy.

~anonim
2006-09-16 13:07

“Każdy normalny mężczyzna wie, że prawdziwe szczęście, to być dobrym i wiernym mężem, mieć dobrą i kochającą, wyrozumiałą żonę oraz mieć dobre i kochane dzieci. Szczęście jest w realizacji powołania rodzinnego i ojcowskiego (względnie matczynego).”
Jeju on to nie wszyscy;/Dobrze że jest taki super extra normalny…
Jugos- artykuł mi się bardzo podoba, konkretny, czytelny i nieprzesadzony:)Oby tak dalej

~Zielony
2006-09-14 20:05

~Katha napisała: “Zastanawia mnie jeden fatk- gdzie wychowują się ludzie mający takie poglądy?” ... Odpowiedź jest prosta są to najczęściej ludzie ktorzy za bardzo wierzyli w to co mówił im kościół i propaganda nacjionalistyczna na jezyku polskim (w Polsce od gimnazjium to juz chyba wszystkie lektory są pro-nacjonalistyczne). Są to też ludzie, ktorzy jedyny sposób na zdobycie poparcia w swoim środowisku zauważają w “równaniu w doł” (patrz MW :p ).

~marley123
2006-09-12 14:48

Pseudonarodowcy korzystają z ostatniej szansy na wypowiedź. Natomiast, z drugiej strony, czy E.J. musiał się wypowiadać to też nie jestem wpełni przekonany.

jugos
2006-09-11 14:51

“Cywilizacja Białego Człowieka musi walczyć. Nie takimi metodami, jak PODGNIŁA, ZLEWACZAŁA, IMPOTENTNA, ZGEJOWANA i OBŁA Unia Europejska. Ale jak Ameryka. Twardo, a nawet bezwzględnie. Wówczas przetrwamy.”

Wojciech Wierzejski 11.09.2006

Nie wiem jak u was, ale u mnie budzą się nader wyraźne skojarzenia…

Solarii
2006-09-10 23:58

pytasz gdzie? jak to gdzie?! wszędzie! na całym świecie. jeden pogląd bardziej absurdalny od drugiego.
Ale…każdy ma swój styl i pan poseł jest przekonany, że jego racje są najabrdziej słuszne, zresztą nie on pierwszy i nie ostatni. Jakby nie było żyjemy w wolnym kraju i można mówić (prawie) wszystkim (prawie) wszystko.

~katha
2006-09-10 17:25

z każdą kolejną notką wierzejskiego na blogu (www.wierzejski.blog.onet.pl) zastanawia mnie jeden fatk- gdzie wychowują się ludzie mający takie poglądy? Co on sumieniem narodu jest czy co, że każdemu zaglądaćbędzie do sypialni. Notka krytykująca Kuronia i jego syna też ukazuje wielki poziom absudru Wojtusia.

jugos
2006-09-10 13:54

zauważyłem lekką cenzurę...ale może to i lepiej…

~Anioł
2006-09-10 13:40

Absurd nie dla każdego jest absurdem…
a obok niektórych głupot obojętnie przejść się nie da…

Jugos podoba mi się:)

jugos
2006-09-10 11:10

wow…aż tak dobrze?

Electric_demon_in_love
2006-09-10 10:50

Oj no gdybys rzeczywiscie myslal ze jest absurdalna to wcale bys z nia nie polemizowal bo by sie sama osmieszala.

Ja bym nie nazywał wierzejskiego czołowym politykiem w perspektywie zniknięcia lpr. Piszesz prawie tak dobrze ze nie koniecznie jest uzywanie emotek do zrozumienia tego co chciales wyrazic. Akcent na prawie.

  • 1

Dodaj komentarz

Możesz używać składni Textile Lite

Aby wysłać formularz, kliknij na żyrafę (zabezpieczenie przeciw botom)

Najaktywniejsi dziennikarze

Luna 100luna
Komso 31komso
Artemis 25artemis
Hush 10hush

Publikujemy także w:

Liczba osób aktualnie czytających Lessera

Znalazłeś błąd? - poinformuj nas o tym!
Copyright © Webmastering LO Tarnobrzeg 2018
Do góry